måndag + regn . DÖDA MIG

nu är det måndag, det va länge sen jag va såhära trött.
sitter på engelskan just nu och har ingen aning om vad vi ska göra..
riktigt värdelöst, men våran lärare är ialf borta nåfonstans med några och pratar om boken som vi tydligen skulle läst ut tills idag? hm, no goooooood :(
jag vill ha helg, men helgen kommer spenderas i brandbergen på teorikurs.. usch inte alls kul!
jobbet igår gick bra, även fast jag va fången i min lilla bubbla ifrån gårdagen.
jag orkar inte skriva mera, jag orkar inte vara i skolan längre. jag orkar ingenting.
kan man pausa livet lite grann? isf röstar jag JA för det!
nej usch, nu ska jag försöka planera min dag och läsa på lite om boken så jag kirrar ett helt okej betyg. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0