onsdag, jobbigt!

nu sitter jag här, helt slut. även fast jag egentligen inte gjort något idag, sov lagom länge o sen har jag bara vikt tvätt, inte direkt ansträngande.
kollat på ps i love you också, jag hatälskar den. massa minnen, filmen är helt underbar! för er som inte sett den så rekomenderar jag att se den! helt underbar :D
idag drar typ alla på kryssning, galet surt för jag vill också!
äsch, jag spar mina pengar och drar någonstans själv sen, galet less på nynäs! usch!
måste packa också, uuuuusch, krafterna finns inte :/
menmen, idag ska jag försöka att göra lite nytta & sen ska jag på bio med clara & erika :) se michael jackson filmen, dom är typ heeeeelt inne i han! haha så söta! :)
slänger upp lite bilder på vad jag köpte igår också kanske, ifall jag orkar :P
nej nu ska jag nog försöka att göra lite nytta :) skriver sen om jag hinner :)


ps i fucking love you until the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0