17:34

skolfotot blev fint (inte!), jag ser ut som en skelögd tjockis, med alleles för sne mun, typiskt!
jag är helt slut! gick tills halv fyra idag, usch allt för sent för en måndag! :/ skulle egentligen åkt till Arnel & jennifer efter skolan och ätit middag med björn men nså blev det inte för han hade foto med hockeyn som han inte kunde strunta i :)
så får väl ta det någon annan dag :) Arnel fyller år idag också, vet inte riktigt hur mycket men grattis :)
nu sitter jag och letar efter någon snäll själ som kan göra om min blogg, trött på designen .. :/
Jag är verkligen jätte trött & borde verkligen plugga och städa men jag orkar verkligen inte, jag får ta att samla ihop krafterna till att göra det någon annan dag..
och imorgon går jag ifrån 09,00 - 16,30 om jag har teckenspråk, uuuusch! skolan dödar mig!
plus att jag har skolfoto igen på fredag för att ta singel korten, suck!
nej nu ska jag lägga mig och vila en stund, skriver sen :)

och ifall någon har lust att hjälpa mig med min bloggdesign så nås jag på [email protected]

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0