20:07

dålig uppdatering. jag vet :(
nu har jag precis kommit hem ifrån dansen, helt slut! usch björn skulle egentligen följt med hem men ja ni vet killar & planeringar går ju inte direkt ihop? :p
så blir en hemma kväll med mamma & pappa, ska kika idol, kändisdjungeln och sen är det dirty dancing ikväll ;D
jag måste få kommentera det nya programmet svenska hollywood fruar, asså det är pinsamt! snart kommer alla i världen tro att varenda svensk kvinna är en golddigger, full pumpad med botox, sönder sminkad & sönder blonderad? nej usch sånt där totaldissar jag, jag röstar för mera svenska serier utan dumma blondiner! någon som är med mig?
såg att den "kända bloggerskan" va med på vakna i the voice i morse, hon är ju inte snygg någonstans?
jag kan också leka dum i huvet, man behöver inte bli känd för det?
usch mitt humör är inte alls på topp, så nu blir det tv och sen ska jag sova, ska jobba imorgon.
inte bestämt om det blir hel eller halv dag ännu, kan ju lika gärna jobba en hel dag för jag gissar stort på att mina planer för morgondagen ändå kommer spricka..
hm, vi får se, nice med cash men jag har absolut ingen ork kvar!
va på en jätte mysigt middag igår hemma hos jennifer & arnel, dem är sååå underbara! :)
nej nu ska jag kika på idol och allt va det nu va :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0