20:50

Nu sitter jag här, med färg i håret, kom på att jag har skolfoto klockan åtta imorgon så då var det bara att åka akut hem och börja färga håret :)
Dagen har mest bestått utav släkt, :) varit och grattat min morbror tomas som fyllde 48 i fredags, och nu kom jag nyss hem ifrån farmor. hennes systers man fyller 60 imorgon så va där och fikade lite :)
nu ska jag snart skölja ur håret för det kliar jättejätte mycke, sen lägga mig i min säng med en kopp varm choklad och mysa framför en film :), min hals har börjat spöka igen och vill helst inte bli sjuk igen :/
fast först måste jag välja kläder för imorgon, usch! några förslag? :)
och sen fick jag reda på att min lillebror tydligen köpt en moppe idag ;o han kommer köra ihjäl sig. :o !

Nej nu är jag trött :) skriver mera imorgon!
ska ringa min prins sen för att säga godnatt, :)

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0