20:53

heej!
nu sitter jag här igen, ögonlocken går som rullgardiner och jag funderar väldigt seriöst på att gå och lägga mig i sängen och kolla på idol och somna bums i första pausen, det är alltid min grej! haha :)
dagen har varit full, vaknade klockan sju fortfarande jätte trött eftersom att jag delade säng med en kille som tydligen är stor som ett hus (?) :S han far runt som en virvelvind så det är svårt att sova, :) skolan med åtta tåget, åkte med en liten godbit som clara dregglar efter så fick sällskap utav henne :)
då va det engelska, sen hade vi lunch, kuuul att ha lunch i en timme innan matsalen öppnar, sen hade vi skapandes verksamhet i tre timmar, kul faktiskt!
vi skulle göra massa oliak små teatrar, rooligt som fan :D
sandra va bäst!
sen va det direkt ner ifrån skolan till ishallen och börja jobba, va verkligen inte taggad och såg en orm på vägen så ringde min prins och snyfta lite och tyckte synd om mig själv, första dagen man jobbar ensam på säsongen är aldrig bra..
fick ett felslag på 150060 kronor, men jag är bra?
nu känner jag att det här blogginlägget har blivit jätte tråkigt så nu ska jag spara eran tid, :)
nu blir det sängen dirr och hoppas på att min söta lilla prins smsar snart, :)

PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0