21:23

trodde att kvällen skulle gå mot ett bättre slut men ser inte ut som det just nu, fortfarande jättejätte trött och har ont i halsen, inte alls kul! vill verkligen inte bli sjuk tills fredag, jag måste öva mera på dansen och vill verkligen vara där! :)
nu ska jag snart kolla på Roast på Bernts (?), min baby är med. eller ah , han med samma namn ialf.
usch varit en riktig seg dag! funderar på att skippa skolan imorgon, har bara svenska sen matte sen slutar jag, och som det ser ut just nu lär jag inte få träffa b heller.. :/
jag som hade hoppats på en lösning, men jag vet bara inte ..
det är bara jobbigt. de som behöver veta vet redan allt, och allt går i vågor och jag förstår bara inte.

men du ger mig fortfarande fjärilar i magen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0