saknaden är stor

allting är bara så skumt, & det stora hemligheten är att jag faktiskt saknar dig ..
jag saknar alla våra minnen,
alla gånger jag ringt dig och både skrattat & gråtit,
bara kunna ha någon man kan dela sina känslor med,
bara veta att man bara har någon som alltid ställer upp,
som alltid finns där & torkar mina tårar när det behövs,
alla våra sena nätter med massa film,
våra bakningsdagar,
alla våra tårar,
alla våra spexnätter som va fulla utav glädje tårar & skratt,
allt vi gjorde som hade just det där lilla extra går runt runt i mitt huvud precis som en film.
även fast jag är så jävla arg, så saknar jag dig,
saknar att bara inte kunna åka hem till dig och bara få lilla på din studsmatta,
eller bara få ligga i din säng och prata bort hela nätter och bara få ha en sån där bästavän, som alla andra har.
vi va oskiljaktiga, vi gjorde allting tillsammans,
och sanningen är att jag saknar oss, du var ju halva mig, du är mitt eget kött & blod.
men det finns inga mer ord att säga, vi tålde inte våra egna åsikter, det va synd, för ingen har nog varit en sån bästa vän som du.
förlåt... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0