freaky!

godmorgon på er alla glada! hur var eran gårdag? min var minst sagt rolig, började med förning hemma hos min underbara Idah med henne och Natha, väldigt trevligt! vid nio drog vi oss neråt mix och satte oss där, början av kvällen var ganska seg men sen så blev det bättre :) skakade rumpan till fiiina toner, haha hm..
sjöng Kareoke med Ullis och hade riktigt roligt, lite senare på kvällen ramlade det in massor utav roligt folk och vid tolv blev jag upphämtad utav en speciell person, vi tog en liten runda med bilen och sen kom jag hem till idah vid halv tre kanske, efter tre leverpastejs mackor och några glas juice hoppade vi i sängen direkt, tog inte ens fem minuter innan jag somnade, så död!
imorse vaknade jag utav att Idah sa hejdå, gick upp och åt frukost och kollade på abdc, det ger mig gåshud!
sen kom idah hem men gick lika snabbt igen, nu har hon precis kommit hem och vi sitter och kollar på outsiders, handlar om folk som gifter sig för tidigt, en tjej är arton och är gift med en 51 åring, fräscht?
nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi gå och äta pizzaaaa, yummie!

i'm not missing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0