GALET!

okej nu är jag tillbaka efter en helt sjuk helg, jag är fortfarande sjukt jävla sliten! menmen, man fyller bara arton en gång (y)
fredagen fortsatte med att mitt klassrum blev våldgästat av idah, natha & mylle som kidnappade mig. jag fick sätta på mig ögonbindel och handbojor, vi åkte runt halv haninge, tungelsta, sorunda, nynäs osv. dom började hälla i mig dricka och sen tog vi en tur på kvantum, jag hälsade nog på hela nynäs pensionörer, (observera att jag fortfarande hade ögonbindel på mig).
sen åkte vi hem till idah, åt god middag och sen sminkade hon mig och sen var det bara på med ögonbindeln igen, dom klädde på mig dom fulaste kläderna jag någonsin sett!
och sen virrade dom runt mig i nynäs lite och sen till min överraskningsfest, jag som tycker att sånt är jättejätte pinsamt började självklart att gråta! men det var riktigt kul, jag älskar min underbara bästavän Idah som är så sjuk i huvudet och kommer på allt sånt där.. :)
vaknade vid tolv - halv ett på lördagen och tyckte en aning synd om mig :) men efter en dusch och fyra stora glas juice var man lite mer lik en människa, Andreas kom och hämtade upp oss och Svanberg sen åkte vi hem till mig för att ta emot släkten och fira mig.
det var supermysigt och ha alla där, även fast man kanske inte riktigt var med, kollade på halva hockey matchen och sen åkte vi ner till Idah igen, började föra direkt och kolla klart hockeyn, tyvärr så förlorade mitt älskade djurgården men det drog inte ner mig för det :)
vi började fixa oss för att gå ner på mix.
Det var kul, trubaduren sjöng "jag må hon leva" för mig och jag fick stå på bordet med strålkastare på mig, opinsamt?
Kvällen avslutades iallafall hemma hos en mysig kille där jag tvärsomnade.
Kom hem till idah vid elva igår, hela dagen bestod av Cola, Päron Soda, Kebab, film & chips.

Let's take it slow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0