godmorgon

godmorgon alla glada! :)
nu har jag och Idah precis vaknat och ätit frukost, hon står just nu i duschen :)
igår kollade jag hockey här hemma och sen firade vi vinsten med en kvällspromenad med Natha :) vi stannade utanför mix och pratade med anna i säkert tjugo minuter :) sen gick vi hem, poppade popcorn och kollade på Tjenare Kungen, as länge sen! den filmen är sååå pinsam men så bra, :)
nu ska vi göra oss klara för att ta tio bussen upp till Ishallen och fortsätta städa, sen blir det pizza med tjejerna och sen vet jag faktiskt inte vad som händer :)
något roligt händer alltid i denna håla, haha..
nej nu ska jag börja packa ihop mina saker så vi hinner med bussen :)


Hey, Soul sister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0