katastrof

okej, ska väl börja att avreagera mig lite ifrån gårdagens match, en jävla domar skandal! det är sjukt att dom får dömma slutspelet när dom dömmer helt ojämnt och orättvist, åt bådas håll!
djurgården förlorade igår och det känns sjukt himla irriterande att ge vinsten till HV efter att vi lett ungefär halva matchen, om man ska dömmagårdagens match som man dömt dom andra så ska Tedenbys mål bort, för Andreas Falk stod faktiskt i målgården! okej han påverkade inte Wesslau, men påverkade verkligen Tjärnqvist Liv i förra matchen? NEJ!! och det målet blev bortdömt, det är en ren jävla domar skandal!
okej en domare kan inte alltid göra allting rätt, men man borde väl ändå få kräva att han ska göra nånting rätt, iallafall när det är en SM final.
suck! men nu är det bara att ladda upp inför nästa match och hålla både tummar och tår för att mitt älskade djurgården ska få sitt efterlängtade SM-guld. nervositeten är stor men det löser sig alltid. kan dock bli lite svårt med två bortamatcher nu och Hv behöver bara två till vinster för att ta hem allting, men man tappar aldrig förtroendet för sitt lag!
och jag måste ju bara säga att jag har svårt att komma på någonting som är vackrare än en hel djurgårdsklack och deras otroligt fina tifo, det är ren kärlek!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0