my sisters keeper!

jag vet inte vad det är för fel på mig, hade sovmorgon imorse men jag håller ändå på att dö utav trötthet, vad fan är det för fel på mig?
nu har vi iallafall naturkunskap, ska sitta och planera våran dag som vi ska ha med alla småbarn, vi ska hitta på lekar som kan kopplas med ekosystemet osvosv, roligt!
Igår övningskörde jag hem, eller ja halvvägs. sen åkte jag och mamma ner till nynäs och handlade sen hem och åt en mumsig lasagne!
sen kom Angelica och hennes mamma över och stannade en stund och pratade massa skit, i like it!
sen hade jag planerat att kolla på hockeyn, Sverige - Tjeckien men det orkade jag inte, var inte alls på hockey-humör så kollade på my sisters keeper istället, låg i soffan med datan och kollade medans mamma, pappa & Eric kollade på hockeyn, och som jag grät! vilken underbart hemsk film. jag kanske är så trött idag för att jag grät ut allt vatten jag har i kroppen igår? inte så troligt men iallafall.. :)

& ikväll är det som sagt valborg, förra året spenderades den hos min morbror med middag och roligt sällskap och sen vidare till den bästa morbrodern, i år kommer jag hamna hos den bästa morbroden ifrån början, och sen har jag faktiskt ingen aning om vart jag ska ta vägen, det är valborg, amatörernas afton, så vad som helst kan hända :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0