nu är det ganska länge sen men snart så är det dags igen!

godmorgon!
igår va jag ju hemma hos Idah som sagt :) vi åt pannkakor och mös, sen gick vi ner till centrum, vi kom hem med två par armband & två par skor :)
fast nu i efterhand märker jag att mina ksor ser ut som bowling skor :) men jag orkar inte bryyyy mig :)
sen gick vi hem till henne och jag kollade hockey & hon städade :) det blev storkross med 5 - 1 och det är likamed att vi är i final! vilka vi möter vet jag inte än men jag vet att jag är så jääävla laddad!
sen efter hockeyn gick vi och mötte Pernilla och Elin, sen kom mitt scrubs-sällskap och vi gick hem till han och kollade Scrubs :) kom hem runt halv ett och kunde inte sova :)
läste typ fem kapitel i boken och sen slocknade jag, vaknade imorse svin trött, låg kvar i sängen och drog mig hur länge som helst :) nu har jag precis ätit frukost och pratat med anna :) vi ska ner till nynäs och hon ska köpa piercingar :)
sen ska jag försöka få kontakt med Svanberg och försöka rädda min kväll :)

nothing in this worls that's worth having comes easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0