one day left

godmorgon, jag är ganska förbannad på mig själv den här morgonen, glömde både headset & min bok hemma, lär bli en kul resa hem...
Igår övningskörde jag hem ifrån ösmo, (fick reda på att någon sett årets första orm så nu är det slut på allt gående ifrån bussen..) så mamma hämtade mig i ösmo, vi åkte hem, åt middag, hälsade på lillebror som kom hem igår och sen åkte jag till Ösmo för att träffa Niklas ett tag, mamma kom och hämtade mig sen och jag körde hem, skjutsade även hem niklas, ibland är jag ganska bra :)!
imorse körde jag till skolan också, jättejätte stolt :D!
nu sitter jag här är skit hungrig och uttråkad, Sofia sov hos sin pojkvän inatt så hon kommer senare än hon brukar :( jaja tacka gud för datorerna!
Idag står det pluggtime och filmmys på schemat, har blivit lovad hjälp med matten & naturkunskapen, & en söt pojke som hjälper en säger man väl inte nej till? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0