söndags mys!

god afton på er alla glada!
nu har vi varit och ätit Kebab, jag och Idah fick med oss Natha, sen gick vi till kvantum och köpte godis och nu sitter vi här och kollar på americas best dance crew, sjuuukt bra! eller jag kollar, dom sitter och skriver packningslista inför imorgon då dom två drar till Dalarna och lämnar mig helt ensam här hemma.. :(
senare ikväll ska jag övningsköra och jobba en snabbis på mammas jobb, imorgon är det tillbaka till skolan igen och jag är verkligen inte laddad..
nej nu ska dom två töserna springa till konsum, femte gången dom är ute och går idag tror jag, att dom orkar.
tyvärr är jag mycket latare än dom så jag stannar hemma och kollar på tv istället, hehehe..
nej nu är det abdc som gäller :D!

Kommentarer
Postat av: idah

men nu får du tid att plugga baby ;) hahahahahahahah <3<3<3<3

2010-04-25 @ 19:34:15
URL: http://idahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0