torsdagshumör!

Nu sitter vi här på FSF;en, nyss haft rast. Torsdagsbuset kom som vanligt, Matilda började att hälla vatten på sandra (eller ja, egentligen va det Jenny) Matilda fick skiten och sen gick jag och kramade Sofia och då blev jag indragen och blöt, så nu sitter jag här, slickat hår och med ett leende på läpparna, jag älskar det vi gör ibland!
Gunnar och Malin blev inte lika glada med en blöt hemvist, men som tur är har vi underbara lärare som inte kan bli sura :) och nu är det bara 40 minuter kvar tills jag ska till tåget, nervositeten är helt sjuk! och nu kan jag ju inte trösta mig med att det bara är ett stick och sen är det över, uschusch! men ska man vara fin får man lida pin!
Sen ikväll är det hockey och jag ber till Djurgårdsguden om att få den bästa födelsedagspresenten någonsin, dvs en vinst. Nyckelmatch ikväll men jag hoppas verkligen att djurgården står på sig och tar hem det!

du har mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0