you and i both.

Godmorgon, gårdagen kan sammanfattas med ett ord mysigt!
vid tolv drog jag & Andreas ut på nattpromenad, först gick vi lite på lövet, jätte mysigt men jätte läskigt också! så vi började gå tillbaka och sen gick vi halvvägs runt ringvägen, :) alltså jag älskar verkligen ringvägen, så himla mysigt :)!
sen gick vi tillbaka till bilen, körde två varv runt ringvägen i långsamt tempo och sen började vi köra hemåt :) kom hem runt två, somnade inte alls på ett tag :)
vaknade imorse och bara låg & drog mig, upptäckte att det regnade ute och drog täcket över huvudet och låg en extra halvtimme :) gick upp och gjorde frukost till familjen, fick höra lite skvaller av mamma & sen satt vi och prata hur länge som helst, min mamma är bäst <3
nu sitter jag bara här, ska försöka styra upp dagen :) lyssnar sönder låten you and I both också, jag är heeelt kär i den!

& jag älskar det här i början,
det pirriga i magen,
hans hand i min som får tiden att stanna.
ja, jag stormtrivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0