atleast in heaven i can skate

jag avskyr att sova, eller iallafall när det absolut inte går. jag ligger i sängen och bara stirrar upp i taken och tankarna bara far runt i skallen som i en jävla torktumlare, jag blir gaalen! jag måste vila upp mig inför skolan (som btw börjar om två dagar, någon som vet tid!?)
men iallafall, nu ska jag försöka peta i min frukost och sen ska jag kolla när Pernilla slutar skolan så ska jag shoppa lite och sen blir det möte i ishallen och sen tillbaka till Haninge. herregud vad jag far på.
men det får man ta.

Egentligen vill jag bara skriva av mig en massa olika känslor, skälla ut folk och bara göra mig av med allt. men eftersom att jag är helt tom vid detta tillfälle så går inte det.. och dessutom är det inte vesäntligt heller, så det kommer inte hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0