atm ;

fifääään vilken fin chey på bild. eller? Men iallafall, dagen går så jävla segt, men ändå är jag så jävla sen.
Idag har jag legat i soffan hela dagen, har precis målat färdigt naglarna med någon ny nagellack som jag köpte i onsdags, summer coral heter färgen och är riktigt läcker tycker jag. Jag har även noppat mina ögonbryn och smetat på en ansiktsmask, i väntan på att den ska stelna ska jag gå ner och hänga tvätt tror jag, vill ha med mig mitt svarta linne, eller så struntar jag i det. hm vi får se.
Snart äre jobb som gäller 16.30 - 22.00 sen bär det av till min make, där kommer det nog bli en heldel mys som alltid. menmen, nu taggar vi till inför nhc - dif! vafan ska man heja på då? hemmalaget eller laget som har ens hjärta?
man kanske ska jävlas och dyka upp i dif tröjan, haha nej skämt åsido. Idag är jag naturell och hejar på båda lagen. :)
herregud vilket onödigt inlägg, slänger upp en väldigt fin bild istället ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0