dagen efter är inte lika kul..

gårdagen vad gaaaalet kul!
började med förkrök hemma hos niklas med han, jocke, josefin, liivan, lillemor, kenny, jonny och andreas, hur kul som helst, vi körde massa olika spel och bara hade det toppen. Sen åkte vi till hellströms på Söder och drack lite, underbart mysigt förkröks ställe, rekomenderas veerkligen!
sen åkte vi vidare emot 107,5 det var awesome! jag dansade så sjukt mycke, livan och jossan är kungar på att dansa! finfinfa brudar, alltså jag gillar dom verkligen! dom gjorde min kväll, tack ni underbara ♥
vid halv två - två började hungern ta över festsuget så då gick vi emot tcentralen för att vi skulle hitta kebab house, det slutade med att vi tog tuben till gullmars och åt på något äckligt kebab hak där i väntan på att bussen skulle gå.
jag somnade så fort vi klev på bussen, sen va det efterfest här men den dissade jag och somnade innan jag ens hann landa i sängen. toppen kväll med helt underbara människor! ni gjorde verkligen min kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: liivan

Linda, jag hade verkligen hur roligt som helst med er. Herregud, ääääälskar dej verkligen! Detta ska vi göra om <3 Massr med pussar på dig.

2010-08-29 @ 22:13:12
URL: http://dynamitel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0