dagens update

jaha, kanske ska slänga sig på en dagens update istället för massa listor och bilder?
men iallafall, första skoladagen idag, gick bra. fast jag gillar inte mitt schema direkt.. usch och fy och blä. men iallafall, slutade vid ett och då gick jag och Olivia hem till Niklas. där somnade både niklas och olivia så jag passade på att plugga lite teori, vid tre snåret kom Lulle och han och jag väckte de sovande små liven, sen gick vi till centrum och åt. Sen märkte jag att mina skor höll på att dö på riktigt, sulan skulle lossnat vilken minut som helst typ. så jag och mitt hjärta gick till Stadium och jag inhandlade ett par nya svarta sneakers, gaaalet nöjd! fast inte med skavsåren, det är mindre nice. men iallafall. Sen åkte jag hem och åt middag med mamma & pappa och det tänker jag inte ens skriva om, sen körde jag och pappa lite och sen städade jag på mammas jobb. & nu ligger jag här i sängen helt ensam och äter popcorn. dags att sova snart kanske? kommer nog inte gå nu när jag ska sova själv, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist..
jag saknar min lilla snutt! kom och brottas älskling ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0