effektivitet

Herregud vad duktig man känner sig när man är effektiv en hel dag. Idag har jag hunnit med massor!
Jag har lunchat med min älskade mamma, det var super mysigt! sen har jag pratat med min "chef" om ett nytt jobb som jag troligtvis kommer att påbörja, vi får se hur det går på mötet, Har också hunnit med att träffa Pillan, Jossan, Jonna, Idah, Natha & Sandra och lämnat in min deklaration. Skulle boka körlektion också men hon ringde aldrig tillbaka så det får jag ta imorgon, ska ringa till min deklarationstant också och prata med henne, heter det så? deklarationstant? men iallafall, nu sitter jag hemma hos Niklas, Sandra & Malin gick för en liten stund sen. Jag sitter och kollar på "ja vi elsker Hollywood". Niklas står i duschen, det lär bli en tidig kväll idag, jag är helt slut och jag känner att huvudvärken smyger sin på sakta men säkert, bäst att somna innan det blir för illa..
Imorgon ska vi tydligen in på Sverige - Skottland? Det kan jag ju skriva lite mer om imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Axelhanne

I kinda like it. Thanks!

2010-12-17 @ 11:40:26
URL: http://axelhanne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0