fångarna på fortet

Nu sitter jag och min man och kollar på fångarna på fortet, vilken nostalgikänsla man får! helt underbart.
Dagen har iallafall spenderats i centrum med jennifer och hennes vänner, jag skulle handla massa grejer men det får vänta tills torsdag pågrund av komplikationer.. när vi va i centrum så träffade vi på jenny, lina, lukas, olivia, steffi, sussie och ellinore. mysigt värre! sen bar det av till ishallen för min del, där va det arbets möte eftersom att ishallen drar igång snart. Detta är faktiskt första året jag längtar tills att börja, med alla nya ändringar som kommer att ske så tror jag nog att det kommer bli sååå mycket roligare. dessutom får vi i personalen vara med och bestämma mycket mera nu :) toppen säger jag bara!
hade tänkt att stanna och kolla på aj matchen men ångrade mig senare. så jag åkte till haninge istället, lessnar jag aldrig på min man?
nej nu ska vi vika tvätt och sen ska vi nog sova. imorgon ställer jag klockan tidigt så jag vänder tillbaka dygnet tills skolan börjar :)

du gjorde själv valet att inte vara delaktig i mitt liv längre, så låt mitt liv vara.

Kommentarer
Postat av: Maximiliananna

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-12-15 @ 15:44:34
URL: http://maximiliananna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0