got moves?

gårdagen hemma hos Jennifer va super mysig, vi gjorde massa mat, och då menar jag verkligen massa. herregud, jennifer åt upp både hennes mat och min, haha :)
sen färgade vi håret som blev super bra!
och jag måste bara svara nu innan jag glömmer det ; jag klippte kortare och en annorlunda lugg. men det ser i princip likadant ut ifall jag inte fixar det :)
vid tio började jag dra mig hemåt, Jennifer åkte med en bit eftersom att hon skulle till en kompis, väl hemma somnade jag som en stock. Sov jätte dåligt, tror att jag börjar bli sjuk. yippie vad kul...!
alla glädjer sig åt helg, jag ska jobba hela min helg.. är det något att se fram emot ens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0