ofattbart

mitt huvud skulle kunna sammanfattas med ett ord just nu ; virvelvind. jag förstår ingenting.
jag ångrar att jag inte spenderade mer tid med dig när jag hade chansen. du är en utav dom bästa killarna jag någonsin lärt känna.
det här är hemskt, tragiskt, skumt och helt fel på en och samma gång.
sist jag pratade med dig sa du att du "mådde som en kung!" du skulle börja skolan. allting flöt på precis som det skulle. allting föll bara på plats verkade det som, och nu det här?
jag får inte ihop det, vad va det som hände de där dygnen? egentligen vill jag inte veta.
jag antar, att jag måste säga dessa orden. även fast det tar emot för det är helt enkelt inte rätt.. :

vila i kärlek underbara David.
jag kommer aldrig att stöta på någon som du, du kommer bli oerhört saknad & jag kommer minnas dig föralltid ♥


(bilden är galet gammal, typ fyra år sen. men jag minns det som om de va igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0