offside

filmen var inte alls som jag trodde, det var bara vissa grejer och scener i den som var rolig. Både jag och min man höll mig vaken igenom hela filmen iallafall, sen somnade Niklas bums när vi la oss i sängen.
Jag låg vaken ungefär en timme till, det kändes inte som om jag sov nånting innan niklas klocka ringde, jag va så trött att jag inte ens vaknade för att pussa han hejdå.. Men nu har han precis varit hemma på lunch och jag och Jocke har fixat det sista i lägenheten eftersom att deras mamma borde komma hem vilken minut som helst. :)
Idag ska jag och Niklas flytta till hans pappa och min underbara familj kommer hem! dock hinner jag inte träffa dom idag eftersom att vi ska hjälpa niklas pappa att flytta. Så det får bli imorgon istället :)
Nej nu ska jag gå upp och kolla om jocke behöver hjälp med något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0