onsdag

Jag måste bara börja inlägget med att berätta hur underbar familj min kära pojke har. helt underbara ♥
men iallafall, nu sitter jag här i Niklas pappas lägenhet, pia, calle & Olle åkte nyss och handla och sen skulle dom ner till huset. Gårkvällen spenderades i deras nya hus och montera studsmatta, idag ska vi nog dit och grilla. myspys!
Eller tror vi skulle det iallafall, Niklas pratade om att gå ut och äta med hans arbetskamrater.?
menmen, nu ska jag bara ta det lugnt ett tag till, sen hoppa in i duschen och sen möta upp mitt hjärta. :)

& tack till Lisa som tog sig tid och hjälpte mig med min design! jag är superdupernöjd! :) någon som är bra på att göra headers? jag är somsagt heeelt oteknisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0