payback's a bitch

fyfan, snart har det redan gått en vecka! herregud vad har jag gjort? hm, imorgon är det iallafall mitt första ishalls pass för säsongen, vi får se hur det känns och vad jag vill och gud vet allt..
Men nu är jag iallafall helt färdig, ska bara bädda färdigt mannens säng, jag har hunnit med mycket idag, jag har hunnit göra omelett, sminka mig, tagit en lång dusch, valt kläder, fixat håret och även gjort i ordning på min mans rum, det såg förtääskigt ut, helt seriöst. Alla våra kläder låg mitt på golvet i en enda stor hög, han hade pengar och tuggumi papper på hela nattduktsbordet och massa andra papper, så jag har plockat ihop alla kläderna, fixat rent hans nattduksbord och bara gjort det lite finare.
Nu är det bara sängen som är kvar och sen kilar jag till tåget för mitt hemliga möte, undra vad det är jag ska göra? haha :)
Sen ikväll så tror jag nog att jag känner för en springtur för att bara rensa tankarna och försöka få upp humöret, jo så kommer det nog bli. Sen ska jag självklart försöka att spendera tid med min familj nu när vi inte alls ses så ofta längre. :(

borde jag oroa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0