tidsfördriv

Senaste personen som:

Sov i din säng:
Jag själv, annars Niklas

Du pratade med: Eric

Du gick på stan med:
Tekniskt sätt Linda. 

Skällde på dig: alltså Niklas på ett sätt


Senaste:

Låten du hörde:
The Script - breakeven

Filmen du såg: "Offside"

Maten du åt:
Stuvade makaroner & Köttbullar

Kramen: Niklas i guess 

Kyssen: världens finaste man Niklas <3

Känslan:
ensamhet, saknad & arghet typ.

Resan: från haninge hem, annars Gotland typ.

Drömmen: drömde en psykos dröm om min farbror och hans flickvän

Boken du läste: körkortsboken

Personen du träffade: mi familia <3

Personen du pratade i telefon med: Morfar

Personen du fick sms av: Niklas

Gången du åt en 7-eleven korv: hm, dunno ;o

Gången du var utomhus: för en timme sen kanske :)

Gången du sov: inatt?


Om dig

Namn: Anna Linda Carolina Zetterman Snäll

Ålder: 18 nedrans raket år

Smeknamn: LZ tydligen

Sysselsättning: Pojkvän, familj, vänner, jobb & skola :)

Bra egenskaper: är oftast väldigt glad och lätt att ha och göra med :)

Dåliga egenskaper: Jag blir lätt sur för minsta lilla och hänger upp mig på småsaker ibland..

Linje/klass: Fredrika Bremer Gymn, barn & fritid. smbf08

Hårfärg: Brunt med en sjuhelvetes ful utväxt

Ögonfärg: blåa tror jag

Skostorlek: 36/38 typ. varierar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0