tireeeeed

jag är inte taggad på engelska, sune maler på om något som ingen bryr sig om. känns som vi suttit här i en timme eller mer, men det är en hel timme kvar, suuuck :( jag brukar verkligen gilla engelska, älskaar språket, men inte idag.
vid fyra imorse åkte vi till Arlanda för att lämna av josefin som sitter på flyget till Turkiet nu, nästan alla blev ju magsjuka utav kebab-turken i lördags så hon åker dit för att hämnas. haha nej skämt åsido! jag och Niklas ska försöka åka ner någongång medans hon är där, funderar på höstlovet, eller kommer sportlovet först? strunt samma, kom i säng vid sex kanske och gick upp halv tio. herrrreeeeee vad jag kommer sova bra ikväll! kommer slockna vid åtta senast!
nej nu ska jag koncentrera mig :) på dagens schema står Projektarbete, psykologi A och sen slut hoppas jag. ska göra mitt yttersta för att inte somna :) Puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0