vart är min lön?

Jag är ledsen.. Min lön har inte kommit ännu, och jag behöver den ganska mycket rätt så snart.
Igår träffade jag min fina Jennifer och vi gick runt i centrum lite, jag löpte fyra par linnen, en tröja och två par leggins. riktigt riktigt nöjd :) Efter våran tur i centrum åkte vi hem till Niklas, sen åkte hon hem, vi köpte pizza och efter middagen så gick jag för att möta Jenny en snabbis medans Niklas hjälpte sin pappa. Det blev inte direkt en snabbis men det var otroligt mysigt och välbehövt! Som jag har saknat den där tjejen.. 

Idag har jag inga som helst planer för dagen, vaknade ovanligt tidigt idag så nu sitter jag här och väntar på att jag ska bli hungrig.
Det är en hel timme kvar tills min man kommer hem på lunch också så nånting måste jag sysselsätta mig med :)
Sen i eftermiddag ska jag bara spendera tid med han eftersom att jag åker hem ikväll, eller ja.. Hem till Malin :)
Nej nu börjar jag bli hungrig, får skriva mera seeen :) ! Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0