what am i suppost to say when im all choked up

Alltså jag kan inte beskriva känslan jag har just nu! Jag är så otroligt glad och stolt över mig själv, jag har ju som sagt varit på ett möta angående ett jobb hemma hos en familj, vi bestämde ett datum då vi skulle ses och sen får vi se hur det blir efter det, sen påväg dit fick jag erbjudande om att gå på ett möte hos en annan familj som också behövde hjälp, i detta fallet gällde det en sex-årig kille som pratade teckenspråk och va lite utv-störd. Kom igen, hur grym är jag inte egentligen? Hur många går på ett möte om ETT jobb och kommer hem med en till förfrågan? Jag låter jätte självkär just nu men jag tycker bara att allting går så hiimla bra just nu!
Jag får jobba med något som jag verkligen är intresserad av, alltså jaaaaaaaaaa VAD JAG ÄR GLAD :D
Sen efter mötet kom mamma och hämtade mig och jag övningskörde hem, jag ska ha mitt körkort inom en väldigt snar framtid! Så nu har jag bokat dubbel-körlektioner och teorin sitter snart helt. alltså ja, vad kan jag säga? jag älskar mitt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0