cool n' stuff

Vilken fullspäckad dag jag har haft, helt underbar! Började med att jag mötte upp Adam och Sandra i Nynäs för att kolla på när våran fina Jonna blev nynäshamns lucia. grattis igen älskling, ingen kommer kunna bli en vackrare lucia än dig!
Sen drog vi till PH och åt frukost och sen hyrde vi film och gick till Jimmie, jag åt tre påsar popcorn och en brownie. Så nu spänner byxorna lite extra.. Vi kollade på någon ny film som hette "the traveler", den va skum. Efter det blev det Eclipse, och den sitter ju aldrig fel!
Imorgon är våran paralellklass ledig men vi ska tydligen gå i skolan, inte helt okej. Vi ska ha lektion med någon lärarkandidat och guuud vad jag längtar..
Efter det kanske det blir filmmys, men vi får helt enkelt se. ingenting som är spikat ännu..
Nej nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på någon film eller något annat kul, ni får ha en toppen kväll allihopa!
finaste Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0