dag 1. presentation

Mitt namn är Linda och jag bor ett par mil utanför Stockholm i en håla som heter Nynäshamn. Här finns det inte alls mycket att göra.
Mitt stora intresse här i livet är Hockey, hockey hockey och återigen hockey. Jag är en väldigt oseriös person, allt jag säger ska man ta med en nypa salt och jag blandar ogärna in känslor i saker och ting. Mitt hjärta tillhör Djurgården.
Jag pluggar tredje året på Barn och Fritidsprogrammet pedagogisk inriktning på Fredrika Bremer Gymnasiet i Haninge, där trivs jag med min utbildning för den ger mig precis allt jag vill ha.
Jag har alltid vetat att jag skulle jobba med barn. Efter gymnasiet ska jag flytta till USA i ett år och sen plugga vidare till teckenspråkstolk och fritidspedagog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0