there you go

Godmorgon mina kära!
hoppas eran jul va toppen och att tomten kom med precis allt ni ville ha? :)
Jag har precis ätit frukost, ska snart hoppa in i duschen för att göra mig iordning, idag ska vi fira jul hos farmor och farfar och sen ska jag ut med mina tjejor! Fast tror inte att Sandra skulle med tråkigt nog.
Vet inte riktigt vart vi ska ut, tror det blir i nynäs. Det är ju hemvändardag idag, och med det menas att alla som flyttat ifrån nynäs kommer hem för att fira jul här och sen går alla ut, så det vore skoj att gå ut i nynäs, men vi får se hur det blir :) Nu ska jag välja kläder och små plocka lite på mitt rum :)
Vi hörs senare om jag har tid, annars önskar jag er alla en toppen dag! :)

Kommentarer
Postat av: SOFIAS

jag ska bara ta det lugnt :) vad ska du göra?

2010-12-25 @ 12:33:32
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

men det låter ju görmysigt! :)

2010-12-25 @ 12:54:18
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0