underhållning

För 5 år sen...
var Linnea min bästavän, vi fördrev dagarna med att vara Emo och lyssna på arg musik.
För 3 år sen...
gick jag i nian, pluggade gärnet och lämnade 9d forever, sadeye..
För 1 år sen...
var jag sjutton, jag gick i tvåan och va tillsammans med björn i think? spenderade iallafall all ledig tid med han typ. pluggade om jag orkade.
För 3 månader sen...
var det den 9e september. jag va tillsammans med Niklas och hade ett soft liv. levde livet och lite till
Igår...
var jag i skolan, och sen bara hemma
Imorgon...
är det fredag, då äre skola, bio med tjejerna och mysigt sovsällskap!
Om ett år...
har jag tagit studenten och bor förhoppningsvis i USA. där jag kommer leva livet till max och bara njuta, AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0