what are you waiting for?

Bion igår va supermysig men också skit läskig! foreal, jag dog lite. mina ben skakade i en kvart efteråt.
Mina tjejer är även det bästa som finns! all världens kärlek till er ♥
Efter bion blev det mysigt sovsällskap och filmmys, piranha eller vad den heter och nightmare on elm street, eller vad den heter. Båda va värdelösa! alltså verkligen, det görs inga bra filmer nu för tiden..
Imorse va det bara att dra sig ur den sköna sängen för att åka och shoppa julklappar, jag pontus & Adam åkte. Så nu är jag nästan helt klar och det känns superskönt! Sen åkte jag och Adam hem till Andy och Jimmie, där va det dårhus som vanligt. Vi hyrde film och köpte gotta. Men filmen kollade vi inte på utan kollade på Narnia istället, pengar i sjön?
Nu håller jag på att värma glögg och rensar ur min garderob. Använder inte ens hälften utav alla kläder där inne, bättre att tjäna pengar på dom då :)
Nej nu måste jag tillbaka och göra klart allt :) vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha mina pengar i sjön ;)

2010-12-12 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0