alla hjärtans dag!

todays outfit -    todays facelook
Godmorgon alla underbara!
nu sitter jag här, har precis fixat färdigt mig och valt kläder, funderar på att kanske byta piercing i tungan och till min diamant, vara lite festligare på denna överskattade dag. haha.
men jag ska iallafall när som helst gå till bussen, sen ska jag och min underbara in på bio inne i stan, han har fått välja film så vi ska se avatar, hoppas på att den är lite bättre nu på bio än när man ser den hemma, :)
efter det skulle vi äta middag någonstans som han inte har bestämt ännu. :) jag ser verkligen fram emot detta! :)
nej nu har jag det sista att fixa innan jag beger mig iväg, :) uppdaterar kanske sen, beroende på när jag kommer hem :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0