GAMMALT ÄR BÄST

nu sitter jag här på Historian, vi håller på med vårat arbete som ska vara klart imorgon och vi har inte kommit någonstans.. sitter och kollar på gamla bilder istället, haha. svinigt kul! :)
sen blir den förmodligen en donken lunch och sen ska vi på studiebesök med teckenspråket, sen ska jag nog bara åka hem.
jag har ingen koll på nånting längre och allting känns bara så himla jobbigt..
sover jätte dåligt, har ingen koll på tiden eller något på mornarna. riktigt irriterande, försöker att koncentrera mig på skolan till 250%. men det går inte alltid som jag vill,jag bävar inför trean när jag ska läsa både psykologi A & B. inte direkt så roligt..
jag saknar allt som är gammal, och jag vill verkligen, jag hoppas!

igår va jag iallafall på alagsmatchen, den gick inte det bästa kanske. torsk med 8-1, inte kul. menmen, som Björk sa efter matchen "det finns inte så mycket att säga, dem var ett bättre lag, ligger över oss i serien, och vi är ju trotts allt nykomlingar i serien". sanna ord av en sann man!
träffade "the leader" för Crazy ultras efter också, han blev min nya bästis, haha riktigt charmig kille.
och han trodde att jag var 20 :D thanks man!
sen åkte jag bara hem och försökte få lite natts sömn.
nej nu har jag nog inge mer att skriva, förutom att jag ser fram emot söndag och allt mys som den kommer innebära. s(k)öndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0