godis & plugg

nu sitter jag här med min underbara svanberg! vi har nyss varit i centan och köpt godis och cola och nu ska det pluggas matte ända fram tills fyra då jag ska åka ner och jobba. usch! så himla otagg på det faktiskt.
och jag måste bara få erkänna att jag är galet nöjd med allting som är nu :)
även fast alla kanske inte förstår det, och tror att allting jag gör och skriver ut här på min blogg har med dom att göra, så stämmer inte det!
jag har mitt liv, det som har hänt ligger bakom mig, det går inte att ändra på, men kanske att få tillbaka fast på ett bättre sätt.
men som sagt, jag är galet lycklig just nu, och hela universum rör sig inte om er andra :)

var bara tvungen att lätta mitt hjärta lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0