idioter!

jappjapp, nu är det verkligen bevisat, Arlanda Wings supportrar är riktiga idioter, kan man inte acceptera att ens lag kanske inte spelar det bästa en match, eller att man får några utvisningar så kanske man inte ska kolla på en hockey match?
Jag har varit i märsta två gånger, & båda gångerna har det blivit gnäll, deras s.k supportar sitter och klnakar ner på nynäs spelare och kallar dem för bebisar och bara beter sig som om dom vore 5 år.
fyfan!
men iallafall uppdatering om helgen
lördag : jobbade 7.30 - 13.00, mamma kom & hämtade mig, vi åkte och städade och fixade lite, sen åkte jag hem chillade några timmar o sen hoppade jag in i duschen och fixade mig, middag hos farmor & sen åkte jag ner till min underbara och kollade på film och bara mös hela kvällen med "baksmällan" & Paradise hotel XL, underbart sovsällskap fick man också.. :)
söndag: fick en mysig brunch till "frukost" när man vaknade på morgonen. mumsigt! hoppade in i duschen fixade mig & sisådära. åkte till märsta och kollade hockey med Idah, nynäs förlorade med 4-3 efter straffar, idioter på läktaren och efter matchen. om man är 40-50 år, är det normalt att kasta saker på nynäs hejarklack då?
bara för att dem absolut inte hade någon som helst klack, pinsamt! kom hem vid halv tio & hoppade i säng direkt, helt slut!
& nu sitter jag här i skolan som vanligt.. längtar tills mina underbara tjejer kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0