MATTE B, DÖ!

nu sitter jag hä, fick en skön sovmorgon imorse eftersom att teckenspråket var inställt, skönt att få sova lite! :)
fick skjuts till tåget utav mamma också eftersom att hon var ledig :)
idag fyller min kära vän Lina 18 och min farbror fyller 36 också, så ikväll ska vi ha en överrasknings fest hos han. :) det ska bli kul, få träffa alla små släktingar och de vuxna också, haha :)
men innan det blir det dans, jag är galet taggad faktiskt! :)
nej nu ska jag nog ta och fokusera lite på matten, pluggade hela kvällen igår, både svenska, teckenspråk, och matte. PUH! ändå fattar jag inte, shiiiiiiet.
you're a big shit talker, and you aint foolin' no one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0