matte Bajs...


några utav låtarna som gått på repeat under matte provet som jag nyss haft, eller ja. suttit och klurat i typ 10 minuter max? såg frågorna och insåg då att jag inte fattar, även fast jag har pluggat, äckliga jävla matte b! jag hatar det så mycket att jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst..
men iallafall, jag har slutat nu, ska sitta kvar och vänta på dansen som börjar halv fem inne i stan (y)
kul ju.. ovärt med två lektioner.
men iallafall, igår var vi på ikea och jag körde hem, WOHO! jag är förjävla bra!
körde till skolan imorse också, skit läskigt med all snö och jag som inte är van, men det gick i lagom takt och jag kom fram i tid :)
igår när jag kom hem så kollade jag bara på OS, anja våran lilla fighter tog hem ett Brons, det är helt sjukt att hon lyckas med det efter henne vurpa i förrigår.. ett OS guld blev det också, fy bubbland vad underbart!

i'm dreaming in colors
- of getting the chance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0