mr postman

nu sitter jag här, lyssnar på min favoritlåt atm, haha mr postman. jag börjar få psykiska men efter att umgåtts med Johan & grabbarna, hEhEhE
vi har engelska, nyss haft prov. tror att det går vägen, eller jag hoppas det ialf.. :)
vaknade en timme för tidigt imorse också, fråga mig inte hur jag lyckades.. men när jag kom ut ur duschen så stod klockan på 05:40, yippie!
hann iallafall äta en dubbel frukost, yummie!
igår kollade jag på vinterspelen på femman, haha det var helt sjukt vad jag skrattade!
jag skulle inte banga en sekund på att vara med där, pulka ner för en störtloppbacke (?), jag menar kom igen! hur kul låter det inte?!
nej nu ska jag ta och koncentrera mig lite..
har bara två lektioner idag men sen ska nog jag och underbara fia stanna i skolan och plugga lite! duktiga vi är ibland.
sen blir det förmodligen alagsmatch, fester har tvättat våra match tröjor, så då blir det bara att hålla tummarna för en spännande match och förhoppningsvis en vinst i en nytvättad & fräsch tröja! tumbs up

2 jävla dagar kvaaaar, tagga tiiiill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0