sjukling!

yees, vaknade upp imorse, mitt huvud vägde 100 kilo! trodde att det skulle gå över lite ifall jag duschade och piggnade till lite, men icke sa nicke..
det blev bara värre. så därför fick jag mamma att sjukanmäla mig. måste bli frisk tills imorgon eftersom att jag ska jobba då och så har vi svenska prov.. så måste använda hela dagen till att plugga, först svenska sen matte. fyfan!
kanske lite teckenspråk också, skolan dödar mig!
Sen ska jag väl göra mamma glad och forsätta att tvätta och fixa med alla kläder, hoppas på att Pappa kommer hem med glass och frukt sen också så jag kan göra en fruktsallad och förhoppningsvis bli frisk..
yeah you got me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0