12 jan

japp, countdownen är igång. haha endast tre månader och tre dagar kvar tills det smäller för mig, woho. inte så lång tid egentligen..
nu iallafall sitter jag i skolan, helt död ;o blev tvungen att jobba igår, även fast jag verkligen inte ville så måste man ställa upp på en sjuk bästakompis.
kom hem runt kvart i elva, lagom pigg.
nynäs ajuniorer vann iallafall sin match med 7-4, det kan man ju glädja sig åt. även fast jag inte såg så mycket utav matchen så verkade tredje perioden vart kaos, boxplay hela matchen?
nej men direkt när jag kom hem hoppade jag i säng i hopp om att jag skulle kunna somna direkt, men icke sa nicke. somnade runt tolv - halv ett kanske? inte så jätte sent ifall man jämnför med natten innan, men iallafall. jag vänder tillbaka mitt dygn sakta men säkert :)
nej nu har jag faktiskt inge mer att skriva om, kommer säkert dyka upp massor med (o)intressanta inlägg under dagen, haha!
om det inte va idag som vi skulle på museum? hm, jag och min planering.... what to do about it.
jag blir galen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0