26 januari.

godmorgon!
igår blev det inge stockholm, jag & min lilla emelie åkte till farsta istället, hon shoppade galet & jag kom hem med en ny väska! galet nöjd faktiskt :)
när jag kom hem fick jag världens huvudvärk så la mig i soffan ett tag och kollade på några O.C avsnitt.. det sitter aldrig fel! efter det blev det hockey, djurgården spelade lika och det gav oss 1 poäng, så vi står kvar på tredje plats och nu håller jag tummarna för att fbk förlorar deras nästa match så vi står kvar.
vi kan lika väl bli tvåa som vi kan bli femma.. håller tummarna för de bästa!
dom hade gjort en topp tre lista på elitseriens bästa målvakter också, 3a kom frölundas målis honken, 2a kom hv;s stefan liv och etta kom (heeeeelt oförväntat) brynäs målis markström, det var väl inte mer än väntat?
en grymt bra målis, ung också så möjligheterna står på tur för han.. (haha oj nu kom min sportfåne sida fram....)
nu har vi haft svenska, gjort klar våran förenklade & moderna version av romeo & julia som ska spelas upp på torsdag, tror att det kommer gå helt ok.. haha!
just nu har vi matte, suck! jag fattar det verkligen inte..
just nu håller vi på med ekvationssystem & algebraiska ekvationslösningar tror jag..?
borde nog koncentrera mig lite... efter det har vi idrott & sen teckenspråk.
sjukt lång dag och jag vill ha lunch nuuu, hann inte äta frukost i morse (go figure)..
nej nu ska jag nörda mig lite & verkligen försöka förstå :)

varför så mogen för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0