9 jan

godmorgon!
nu sitter jag här med nyfixade naglar och ska vilken sekund som helst hoppa in i duschen och göra mig riktigt fin inför kvällen :)
mamma, pappa & nicklas åkte nyss här ifrån för att gå på djurgårds match, jag är lagom avis. tyvärr så hinner jag inte åka med dem, svider riktigt ordentligt! :/
gårdagen iallafall spenderade jag en heldag med jimmie, jätte mysigt :) vi åkte till farsta och jag shoppade lite, så nu är det slut på kontot men det va det värt! :) efter det åkte vi hem, hans moster och hans två små kusiner va på besök hos han ifrån solna så efter att vi hyrt film så gick vi hem till han och lekte med dom, jag blev en stor favorit hos dom, riktigt kul! :) helt underbara små tjejer, mitt hjärta smälte!
sen skulle vi börja kolla på skräck filmen som vi hyrde, the haunting in conneticut, jag dog! den va as äcklig. satt och skrek som en idiot, slutade med att jag fick krypa upp i jimmies varma famn och han satt och kramade om mig hela slutet av filmen, usch vad rädd jag va!
efter det kollade vi på wallander - skytten, den va också sjukt bra! wallander filmer kan inte vara dåliga :)
sen efter det åkte jag hem och la mig inne på erics rum med han och fredrick, dom hade också hyrt tha haunting in conneticut, så vi kollade på den. fredrick skrek nästan mer än vad jag gjorde. HAHA!
nej nu ska jag försöka få i mig lite mat, planera lite med rövbin om inatt och kvällen som kommer. :) sen göra mig riktigt fräsch, för ikväll ska jag ha en supertrevlig kväll med helt underbara människor!


fjärilar i magen igen, finns ingen bättre känsla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0