AEROBIC!

puh! nu har vi nyss haft idrott, tullan & fia körde ett aerobics pass, aaas kul.. :) hoppas att det tog lite också, på fredag är det dans och jag vill att dagarna ska gå fort så jag äntligen får ställa mig i dans salen igen, helt sjukt kul!
nu ska vi ha teckenspråk om en halvtimme och jag hoppas att han godkänner min video och presentation som jag har gjort.
jag har tappat sjukt mycket utav teckenspråket över lovet.. lite tråkigt, får ta att plugga upp det!
jag har nyss smällt i mig en kanelbullen, gosh vad gott det är!
onödigt ändå utav mig att lägga ut pengar på det när jag måste spara de sista kronorna jag har.
måste börja fixa en present till Idah också, åååh, tiden räcker inte till!
menmen, nu ska jag maila in min engelska läxa som ska vara klar imorgon, annars kommer jag glömma den.
jag kom på det igår att det är min svaghet, jag gör  läxorna & allt men mailar aldrig in dem. bra jobbat linda!
ikväll blir det nog lite jobb för att underlätta för mamma, tråååååkigt! menmen, pengar är alltid pengar :)
uppdaterar kaaaanske senare igen.. :)

bilderna är borta men minnena lever kvar, jag hoppas vareviga dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0